Şahin: "Samsun Akın Dil olarak YDS'de fark yarattık"

Şahin: "Samsun Akın Dil olarak YDS'de fark yarattık"

akın dil samsun
Özel Samsun Akın Dil Eğitim Kursu Müdürü Cihan Şahin, yabancı dil eğitimi ve Yds hazırlık alanında Samsun'da fark yarattıklarını belirterek, Samsun'da YDS alanında 1 numara olduklarını söyledi.


Özel Samsun Akın Dil Eğitim Kursu Müdürü Cihan Şahin, yeni eğitim öğretim yılının başlaması nedeniyle birtakım açıklamalarda bulundu. Eğitim-öğretim faaliyetleri gerçekleştiren resmi ve özel tüm kurumların temel amacının ülkede eğitimin kalitesinin artırılması olduğunu belirten Cihan Şahin, bu kapsamda özel öğretim kurumlarına büyük görev düştüğünü söyledi. Şahin, özel öğretim kurumlarının sadece bir ticarethane olmadığını belirterek, "Dershaneler, yabancı dil kursları, sürücü kursları gibi eğitim öğretim faaliyeti gösteren özel kurumlar içerisinde oldukları sektörde sadece kâr amacı gütmemeli. Bu kurumlar aynı zamanda Türkiye'deki eğitim kalitesini artırarak, daha iyi eğitilmiş bireyler yetiştirme görevi üstlenmelidir" diye konuştu.

Özel Samsun Akın Kursu olarak yabancı dil alanında faaliyet gösterdiklerini ifade eden Şahin, "Yabancı dil alanında ve özellikle YDS alanında Samsun'da fark yarattık. YDS'ye hazırlanan kursiyerlerin önemli bir bölümü daha önceki YDS puanlarının üstüne en az 25-30 puan ekliyorlar. Türkiye ortalamasının 29-30 puan olduğu bir sınav sisteminde öğrencinin puanına 30 puan daha eklemek kolay bir iş değil. Bu da bizim diğer kurumlardan farkımızı gösteriyor" diye konuştu. Alışılagelmiş kursların aksine sınavın her bölümü için özel test tekniği vermesi ile farklı bir kurum olduklarını belirten Özel Samsun Akın Dil Eğitim Kursu Müdürü Cihan Şahin, kursiyerlerin seviyelerine ve daha önceki YDS puanlarına göre sınıflandırılarak derslere kabul edildiğini ifade etti.


40-50 ARASINDA PUAN ALAN VAKİT KAYBETMESİN

Şahin, "YDS Nisan 2017 hazırlık kurslarımız Test tekniği, zaman yönetimi, kelime ve okuma eğitimi, gramer eğitimi ve soru çözümü şeklinde devam edecek. Özellikle 40-50 arasında not alan adaylara geç kalmadan kurslarımıza katılmalarını tavsiye ediyoruz" diye konuştu. Samsun Akın Dil olarak özgün materyaller ile kursiyerleri sınava hazırladıklarını belirten Şahin, derslere katılan tüm öğrencilerin ek dersler, ücretsiz materyaller, online dersler, video dersler ve ek materyallerden ücretsiz olarak faydalandığını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Haber yazarken yapılan 6 ciddi hata

Haber yazarken yapılan 6 ciddi hata Haber yazma işiyle meşgul olanlar ve bu işle ilgilenenlerin bir kısmı haberi yazma sürecinde haberi y...